From:
Date:
Fri, 6 Mar 1998 06:12:18 +0100
Nos de dempore a tempore recipe messages de iste typo:
>Please read the following and think it over. If you don't like it, then
>Don't do it - it's no big deal. But if you've got a dream, maybe this is
>for you!

E on es multo suprpendite. On pote naturalmente leger ancora alcun lineas,
ma de facto on ancora non comprende. On sape que on pote ganiar plus de
moneta. Poste seque 100 lineas concernente un persona qui ha ganiate tanto
moneta....

Lo que es surprendente es que ille scripturas sembla emaner del Statos
Unite, le prime pais de reclama e advertisamento! Forsan illes qui lo
scribe es tales qui on ha ejectate ex le scholas de scriber textos de
reclama, le copywriters insuccessose.

Io me recorda que durante mi tempore esperantista on de tempore a tempore
ipse produceva tal textos desperate illes que comenciava con le problema de
linguas in le UN que era actual (in senso non-anglese :-) ) e post 140
lineas le totalitate finiva per _le solution naturalmente es...... divina
que? E nos debe confessar que a tempores nos ha facite simile stultitias in
re interlingua. Que nos produce un texto in re LE PROBLEMA LINGUAL E LE
INTERDEPENDENTIA DEL LINGUAS OCCIDENTAL DEL QUAL INTERLINGUA (non del
interdependentia ma del linguas occidental) INTERLINGUA ES UN REGISTRATION.
Certo il ha personas qui jam legente le prime parolas _likquida_ le
documento in le mesme maniera que io, quando legente cosas como "Please
read this!" jam senti como le capillos se erige sur le capite e como le
digitos - quasi vivente su proprie vita - se prepara pro facer le actiones
que va deler le documento :-)

Amicalmente

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem