INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
piet cleij <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 14 Mar 2006 10:39:57 +0100
Car senior Harb,

Io non sapeva que on debe pagar pro poter consultar
e discargar mi dictionario publicate in Pardon. Io ipse lo ha
discargate sin pagar, forsan proque io es le autor del dictionario.

Mi filio Vincent intende inserer le dictionario in mi sito
<www.interlingua-nl.com>. Ma pro facer isto, ille debe
solver plure problemas, nam le original ha essite facite
secundo un ancian programma MS-DOS de 1990.

Si vos vole consultar mi dictionario, io vos consilia de
comprar lo in papiro. Io ha ancora plure exemplares.

Salutes
Piet Cleij

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html