From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 21 Feb 2004 12:19:09 +1100
Ecce un question interessante.  Io volerea facer alco pro le crescente numero de homines obese. Tamen io me demanda si on pote poner le blasmo integremente al pedes del catenas de restaurantes de "alimento rapide".

Il ha etiam le problema de repastos irregular e familias que non ha satis tempore pro mangiar insimul etc.

consumitor irregular de "alimento rapide"
Edo