From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 10 Mar 1998 20:40:12 +0100
Salute!
Sig scribeva:
>Io es convincite que le attaccos a
>presidente Clinton ha origines politic. Le mortalitate del presidentes
>es anque periculosemente alte..

De accordo. O prende omne le scandalos ultime in Svedia, gubernatores qui
tracta su moneta representational in un maniera - original - e omne le
altere cosas. A mi aviso isto es organisate in alcun maniera. Si illo non
es infotinemento io non sape que lo es ;-)

>Polomoligicamente,
Que es isto? Io sape que il ha polemologiae magistres in certe paises, sed
polomologic es nove pro me. Es illo un typo pro polemologicamente o esque
isto es alque altere cosa?

Le processo de apprender tote le vita es un del bases de un evolution del
societate.

Liberemente secundo Go¨ran Persson, premier de Svedia. ;-)

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA