From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 4 Nov 2000 17:29:21 -0500
Gratias pro le bon parolas Kjell,
Io ama le pace ma etiam ama le veritate.
Paolo demonstra le mesme odio que le
phariseos inseniava a Jesus, e io que
non es Jesus non ha le mesme patientia,
ma io essaya vader in su passos e tentara
non replicar con flammas de email. Pro me
le false flammas del inferno non ha poter
e pro Paolo le veritate forsan un die in
le futur sera obvie, io non vole inimicos.
Ma io vole facer ben cognoscite que le
ver Deo ha un Nomine e que ille Nomine
debe esser Sanctificate. Pro isto mi
zelose attitude in quanto a laborar in
un traduction del Sancte Scripturas.

Que Paolo nunc dice que ille va boycottar
e tentar con medios legal oponer se a
qualque travalio de publication de mi
traduction ille ha in su poter es un
insulto al annos de devotion e dedication
al traduction de materiales in Interlingua
que io ha facite. Il es un grande pena.
Ma io ne ha timor de ille e su abusos.

Io continuara como lo face milliones de
altere Testes de Jehovah. Hodie mesmo io
vadeva de casa in casa. E mesmo hodie un
femina de enoiose bucca me diceva que io
non ha derecto a vader e facer isto. Io
sape que al minus hic in le Statos io ha
le derecto ganiate fronte al Corte Supreme
del pais. Insultos e molestationes verbal
non me damnia. E io non time los. Io
continuara tanto como io continuara in
tante altere cosas in mi vita jam si Deo
lo vole, e un de tal cosas que io continuara
es le promotion del lingua belle e international
pro medio de mi labores de traduction e alsi
composition in Interlingua.

Gratias pro le parolas pacific e incoragiante
al pace. Tu es un ver amico, e io non crede
que le differentias inter personas face de
illos minus human que alteres, in toto nos
debe recordar que nos es omne human e omne
nos non es perfecte, qui poterea judicar a
su fratre? Non, io non judica a nemo. Ma io
vole dicer te gratias pro demonstrar un
spirito de cooperation.

Amicalmente,
Jay B.
illos es

Kjell Rehnström ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/11/04 5:59 AM: