From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Jul 2007 14:53:01 -0300
Salute amico Andrew

Malgrado parte del grammatica se identificar cum le
anglese,le majoria del structura es latinesc,si.
Mesmo le espaniol,que tu ha citate qua un del linguas
que te adjuvava ad cognoscer Interlingua,ha su
presentia in illo. Per exemplo:
In Interlingua,on ha le sentencia: "Proque ille
critava,ille esseva expulse del casa". Le espaniol
dicerea assi: "Porque él gritaba,él fue expulsado de
la casa". Vix pro restar in un sol exemplo. Sin
mentionar nos le proprie lexico. Interlingua vermente
ha componentes de su linguas fontal et le proprie
latino presente in omne su structura. Quando yo lo
studia,illo me adjuva ad comprehender mesmo le lingua
portugese,mi lingua maternal.
Et sicut Carlos Alberto,yo anque es passionate por
iste meraviliose idioma;ad me, illo es quasi que un
secunde lingua.

Cum mi optime salutes et un bon septimana.

Gibrail

      Flickr agora em português. Você cria, todo mundo vê.
http://www.flickr.com.br/