From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Jan 2009 19:35:39 +0200
I1X xLavJ xKivA
Movimento pro interlingua. euroPia (EUROpa Parla iNTERLINGUa)
_euroPia _AGITPROP

Le fonte Courier new 10 es recommendate hic.

Lavin Josu 2009-01-09: Car amico, fratre e compatriota Allan,
Benvenite al googlegruppo academiaprointerlingua!
.. Quando tu vole, io te includera inter le membros del
Academia pro Interlingua:
http://interlingua.wikia.com/wiki/ACADEMIA_PRO_INTERLINGUA
------------------------------------------------------|--------

Gratias, Josu! Sia salutate, omne "academicos" e omne
altere interlinguistas!

Allan

x x x

Josu:
ROMANI SUMUS
SOMOS ROMANOS
NOS ES ROMANOS

Allan:
NOS SON ROMANOS!
OLEMME ROOMALAISIA! (in finnese)
forsan mesmo:
ROMANOS SON!

Capuzzo Roberto 2009-01-09: FORTIA ROMA,
LUPO E URSO
ORA CLAR ES LE DISCURSO
AB LE SVEDIA AL SICILIA [*]
INTERLINGUA A MERAVILIA!
S.P.Q.R. (Son le Poemas Quintessentia de Romania)
------------------------------------------------------|--------

[*] Heh, le plus nordic stato scandinave es Norvegia.
Sed Norvegia non es un membro del Union Europee. E
Norvegia es un pais multo anglophile. Totevia, uno de
3-4 ver latinistas in nostre movimento - qui io ha
cognoscite - era un norvegiano cuje nomine io ha
oblidate sed poterea trovar in mi archivos, si
necessari. Un altere latinista era Marco Menna, un
italophone helvetiano, qui ha traducte le hymno del
Union Europee in interlingua:
http://www.interlingua.fi/upeu/freude.htm
Marco Menna ha desde longe disparite ex le mundo de
interlingua sed ille participava al
IX CONVENTUS INTERNATIONALIS, JYVÄSKYLÄ, FINLANDIA
6-13 AUG, 1997.

Io ha un banda de video de iste conferentia e ha
inviate lo etiam a Janne Årmann - quando io ancora non
sapeva que ille era un anti-latinista. Le banda era
presentate a un conferentia nordic (in Åsa, Svedia),
ubi Florin Sunel faceva con alte virtuositate le
apparato de video a functionar. Alicun eminente
interlinguistas scandinave demonstrava con "body
language" (lingua corporal?) forte que le latino illes
disgustava, quando alteres era enthusiastic - inter
illes Kjell Rehnström, un extrememente devote
interlinguista, qui ha lassate nostre movimento per
rationes que io non sape.

Florin Sunel era le patre del prime Radio Interlingua.
Io non poteva trovar iste station con mi computator,
sed io trovava Radio Craiova - un station romanian,
qual humor e ironia ...! La sposa de Florin, Simona
Sunel (Acsinte), parla extrememente belle
interlingua - illa  es un previe inseniator de latino.

Durante mi operation cardiac in septembre 2008, quando
mi corde era stoppate pro 5 horas, io videva
hallusinationes incredibile, in un de illos appareva
un juvene infirmera qui habeva le nomine Simona
Simiu bellemente brodate a su uniforme ... Io memora
ancora multo clarmente que durante le hallusination io
ben comprendeva que iste "Simona Simiu" non era SU
nomine sed le nomine de qualque casa de modas. Io me
decidava que io va controlar in interrete si on trova
un casa de modas con iste nomine. Stupefaciente io
ancora clarmente memora le semblantia de iste Simona e
illo de duo altere infirmeras - qui io certo non ha
vidite in le vita real. E, io comprendeva ben que iste
"Simona Simiu" era un nomine romanian, sed io non
memora si io ha unquam vidite le nomine "Simiu"
previemente. Heh, io trovava nulle casa de modas con
iste nomine ...

Io habeva altere multo phantastic e multo clar
hallusinationes, alicunos al tabula de operation con
un corde stoppate e postea in le unitate de cura
intensive - ubi le culpa era morphina e similar
medicamentos.

E Svedia ne quidem es un ver membro del Union Europee,
illo non pertine al UME (Union Monetari Europee). E
alicun interlinguistas svedese ha essite bastante
anti-roman (= anti-latin).
Dunque tu deberea scriber tu poema exhortante
AB LE FINLANDIA AL SICILIA
o, forsan
AB LE ARCTICA AL MEDITERRANEA

Årmann Jan 2009-01-09:
VENETIA LOCUTA - CAUSA FINITA!
------------------------------------------------------|--------

Io me gaude que Janne es STILL GOING STRONG post un
silentio de plure septimanas!

Janne es cognite como un persona qui odia le lingua
latin e le Union Europee (in ambe casos un contrasto
diametric de io).

In 1983 io credeva que io vaderea nunquam vider
Venezia. Durante 1984-85 io visitava ille urbe
stupefacente 6 vices, quando io laborava in Zug,
Helvetia. Un vice io viagiava per traino con mi
sposa e 5 vices per auto con mi sposa e ambe
infantes. Post que nos habeva retornate a Finlandia
nos (io, mi sposa e nostre filio) faceva ancora un
visita (1986?) con auto ab Finlandia per Svedia,
Germania e Austria a Venezia.

Io interprete le "Venetia locuta" de Janne in supra
como un protesta contra le IMPERIO ROMAN.

Sed io - ROMANO SUM ... e vos saluta, interlinguistas
roman e anti-roman!

Allan Kiviaho

Kiviaho Allan
SILY - Suomen Interlinguayhdistys ry.
FILF - Föreningen för Interlingua i Finland
AFIL - Association Finlandese pro Interlingua
http://www.interlingua.fi
ePosta - Sähköposti - eMail, clicca:
http://www.interlingua.fi/kiva.htm