From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 5 May 1997 22:09:11 -0400
Bon die omne,

Concernente le nomina de interlingua, io non es certe que le nomine
"latino moderno" es le melior nomine, pro que

1) le latino ha evoluate e ha "diversifiate" se in le linguas romane
(italiano, espagnol, portugese, francese...).  Tote iste linguas es nunc
"latino moderno". Illo non ha habete jamais un ruptura .Assi, io penso
que interlingua es un bon nomine.
2) pro multo gente, latino es un lingua non atractive, que non es utile
pro communicar : illo es un lingua de museos e de vetere dictionarios.

A Stan :

> Veniente de Switza, sape vos le lingua rhetoromanic, romancio? Io esseva
> surprendite a leger le pagina in iste lingua super interlingua al
> sito de Paolo Castellina <[log in to unmask]>. Initialmente io pensava
> que io legeva interlingua, alora io realisava que illo es un altere lingua
> romance. Vade a http://www.naz.com/personal/interlng
>
> Stan Mulaik

No, mi lingua maternal es le francese. Io non sape le
rhetoromanic.Solmente alcun parolas. Ma iste lingua ha le plus belle
salutation de tote le linguas de Europa  : Allegra !

Assi : Allegra a omne,

Anne