From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 May 2008 03:29:30 +0200
On Fri, May 16, 2008 at 3:00 AM, Martijn Dekker <[log in to unmask]> wrote:

> E que es alora le responsa?

Bon matino, Martijn. :-)

Ben, io cercava in le Prothesauro (que AFAIU es basate al dictionario per
Piet Cleij), e ibi io trovava bastante parolas con accentos grave - justo
parolas de origine francese como 'pièce', 'première', 'crèche', 'étagère',
gruyère, etc.

In danese nos ha simplemente eliminate tote le accentos del parolas adoptate
de francese, e anque in altere manieras simplificate le ortographia. P.ex.
le dessert deliciose 'ris à la mande" se scribe 'risalamande' in danese.

Generalmente ia pare continer multe parolas francese. Io me demanda si le
linguas de fonte anque hodie darea supporto a tante parolas francese. (In le
dies de IALA io pensa que franceva esseva un lingua mundial multo
respectate, ma hodie illo es ya completemente adumbrate per anglese.)

Amicalmente
Lars

--
http://falcatorrosa2.blogspot.com