From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 27 Oct 1997 21:49:36 -0500
Allegra!

sig wrote:

> [...]
> monarcha ole malissime es un diffamation *norvegian* secundo a su (le
> rege) refusar baniar in petroleo brute como illes (le norvegianos).
>
> Le suspicion ha anque surgite que le *daneses* invidia le tractato
> "Partnership for Pilsner" que le svedianos ha signate con le Republica
> Regal de Ladonia recentemente.
>
> Finalmente il ha indicationes que le *franceses* nunquam pardonava su
> gran-gran-gran-etc-patre le marechal duc Bernadotte pro trair Francia
> quando abandonar su "patrie" grande pro iste parve vikingadomo Svedia.

Ah! Tu explicationes son fantastic! Illo es le pure historia diplomatic
digne del Congresso de Vienna de 1814. Tu debe haber totalmente ration!
:-)

> Vider me arrugar mi fronte in nocite feritate >:-> proque tu ha
> negligite facer un conto de plen longitude a omne titulos academic
> a mie, BBA, MBA ..

Le ration es multo simple : mi collega del KGB esseva multo occupate e
non habeva tempore de facer un recarca in detalios in re tu vita
personnal. Ille me ha solmente transmittite le informationes general.

> Amen. (Multo facile; que nos reguarda nostre nasos!)

he! Sig! Tu es vermente un bon medico! Io ha facite le experientia de
reguardar mi naso durante 30 secundas... e alora, illo es ver, io ha
vidite plure nasoS (e io habeva un poco mal de testa). Tu sapeva ben
isto, nonne, que nos ha plure nasos? Illo es le ration proque tu ha
scribite "nostre nasoS"! :-D

Ma como facer pro le mal de testa? Io pensa que on debe forsan reguardar
un poco plus longe que nostre naso-nasoS. Nonne ?

Amicalmente,

Anne

--
Ma nouvelle adresse e-mail : [log in to unmask]
Mi nove adresse e-posta : [log in to unmask]