From:
Date:
Fri, 10 Jan 2003 05:54:02 +0100

> Si, le "Florinos de Libro" es ancora valide. Le valor de un Florino de
Libro
> es EUR 0,45 - o plus precisemente: EUR 0,453780 - le valor de un florino
> nederlandese (NLG) obsolete.
>
> Ordines con Florinos de Libro pote esser inviate per posta al adresse ja
> annunciate:
>
> Servicio de Libros UMI
> Cassa Postal 4035
> NL-9701 EA  GRONINGEN
> Nederlandia/Paises Basse

> Gratias. :)
>
> - Martijn

Gratias Martijn!

Ora le problema es un altere: il se tracta de trovar ubi io ha ponite le
Florinos de Libro que ancora me restava, io crede ab le 1999!
Quando uno ha le vocation pro le ordine como io non ha, il non ha remedios!

Un die io aperira un inveloppe, o un classificator e io dicera: Tu vide ubi
era mi vetule Florinos de Libro!
Il es mi unic methodo pro recercar mi cosas, quando io non los trova subito.
Io non invidia tu labor pro poner in ordine le libros! Io ha un collection
de mi papiros, io intende principalmente documentos professional, que occupa
plus de 60 metros quadrate, ab pavimento a plafon. Plus passa le tempore e
minus io trova mi cosas, assi io non ha remedios: cercar sin haste e sin
voluntate de trovar vermente.
Illo que io non sape facer es le solution plus logic: illo de eliminar mi
papiros.
Iste solution que a vices io initia es dolorose: omne papiro ha su historia
e su annos. Il es como deler un parte de mi vita.

Mario