From:
Date:
Sat, 9 Mar 2002 02:03:27 +0100
>In le interim io ha multe projectos professional a completar, e isto
>es le tempore pro preparar nostre formulario de taxas.  Io usa le
>programma Turbotax, que passa per le formulario, demandante entratas
>de receptas e expensas, etc..  In le fin le programma imprime le
>formulario con tu entratas e tote le summationes, computa tu
>taxas debite, e mesmo pote inviar lo electronicamente al Servicio
>de Receptas Interne.  Isto va requirer tres dies, plus o minus.
>
>Assi io non va esser presente multo aqui durante le resto del mense.
>
>Cordialmente,
> [...]

E a uno qui passava su vita professional anque con le problemas del taxas de
su clientes, non habeva tu altere maniera de rovinar me le arrivata del
primavera?
Pro quasi 40 annos le primavera era un season incognite pro me, al causa del
taxas. Un persecution, que me ingagiava omne anno.

Justo, anque iste anno, totevia solmente pro me mesme, vole tu mitter?

Mario, contributor assidue! (in italiano assidue face indefesso. Ora pro
iste thema (taxas) uno, sempre in Italia, elimina inde- e considera se mesme
-fesso. E fesso significa stupide. Ecce le premio pro un longe
contribution!)

E le thema era: Cantico al primavera!!!!!!!

Face me descender! iste mundo me ha disgustate!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.