From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 26 Aug 2001 17:12:36 +0200
>From: Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
>Date: Sun, 26 Aug 2001 08:55:57 +0300
>
>Un opera cantate in anglese es un farsa.
>Le majoritate del texto va perdite.

Fermar se al opera (il non servi adjunger cantate) es un reduction del
problema que non se limita a isto, perque illo es general, forsan pro un
manco de cultura de base que non es considerate necessari.

>Le grande richessa de Europa es su
>diversitate cultural e lingual.
>
>"IN DIVERSITATE UNITATE!" era le slogan
>de un gruppo de juvene finlandeses in un
>incontro in Brussel.

Le UE ha recipite in su institutiones iste exigentia e ha emanate un
legislation de proctection pro le linguas minor. Infortunatemente le Veneto
non es inter illos, totevia le Friulan lo es.
Nos Venetos protestava, ma omne cosa a su tempore e nos intertanto continua
a practicar nostre dialectos de comprension international.

>Hamburgers e biberages COLA in loco de pan
>de secale e lacte periculisa le sanitate
>de nostre infantes.

Per contra le UE recognosce costantemente le productos tipic de tote Europa.
Inter illos le italianos es multo.
Ma in practica nos usa in prevalentia spaghetti, pizza, caseos, vino etc.
etc. sin jammais renunciar a illos.
Al contario producer illos al maniera sempre plus tradictional es le
business de iste annos currente. E nos invade justo le USA!

>In le summitate del Union Europee in
>Lissabon in 2000 era pronunciate le
>declaration que Europa debe haber in 2010
>"le plus competitive e dynamic economia
>del mundo, que se basa a information e que
>pote sustener le tenace crescimento
>economic, crear nove e melior postos de
>travalio e meliorar le solidaritate
>social".

Io pensa multo antea le 2010.

>Pro iste scopo Europa besonia un lingua
>commun pro uso practic. Sia iste lingua
>interlingua, un lingua europee, non
>anglese, un lingua transatlantic.
>
>De altere latere, un hegemonia infrenate
>de un singule lingua (anglese) es un
>menacia etiam pro le America Latin.
>
>Allan Kiviaho

Tu cerca alliatos in America del Sud eh?
Mitte te le corde in pace, de iste passo si un lingua finira pro haber un
certe penetration, forsan illo non sera le anglese que se sectorialisa
sempre de plus in un myriade de jargons.
Seque le factos de Italia in le proxime menses e tu apprendera de un
revoltas pro le inseniantes italian.
Le motivo?
Simplice: le nove curso del politica italian vole, pretende, de introducer
le studios classic, le institutiones scholastic private al mesme nivello de
illos public que in iste annos ganiava le suprematia e garantiva un schola
abassate de nivello al maximo como, justemente, al par del pessime scholas
anglese e, minus, statounitese.
E tu time pro isto?
De quando le barbaros habera le melio? Si illes pro un qualcunque ration ha
plus fortia, non face nos de parte e attende, il sera sempre e solmente
illes qui tentara de ganiar nostre cultura, institutiones, traditiones.
Le importante es continuar a practicar le dialecto como expression de un
cultura centenari local, e qual typo de cultura genuin.
Ben! Tote Europa exprime iste situationes e in plus le Union debe allargar
se como inevitabile necessitate.
Pro isto io venete non sera io plus venete?
Io non pensa e io continua a gustar me mi tabula traditional sempre plus
presente con su productos in le mercato e de un qualitate que es sempre plus
curate.
Como tu vide cultura non es solmente latino o greco, ma anque le traditiones
de omne aspectos del viver quotidian.
Tu pensa que nos potera passar totos al Coca Cola etc?
Uhm!?
Conta me illo que io poterea trovar si io visitatea le Finlandia. Pone al
prime posto le arte culinari e postea face tu.

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp