From:
Date:
Sat, 9 Dec 2000 07:52:52 +0100
George Carty wrote:

> Io pote comprender perque alcun personas es opposite al punition capital
> pro assassinos normal, ma como pote ALCUNO oppose le execution de
> occiditores serial,

Occider un altere persona es in principio luder deo. Le punition capital es
un assassinato sanctionate per le stato.

> o de criminales de guerra?  Esque le opponentes de
> punition capital spraniarea Adolf Eichmann, o altere criminales del
> secunde guerra mundial, qui ha occidite sex million judeos?!

Le pena de morte nonobstante era un assassinato. Ego non del toto crede que
le societate como un integritate (un totalitate) deveni multo melior pro
que on per derecto statal assassina humanos. Probabilmente in adverso.

Le victores a un instante decide le historia et assassinante le criminales
de guerra on ha annihilate possibilitar un omnilateral studio del
situation, historicamente.

> Io tamben non pote comprender le pacifistas.

Le guerra es un altere cosa, si alcuno comencia un gerra isto es un action
criminal que on debe responder per le medios apte. Il es _ante_ le guerra
que on pote utilisar medios pacific. Quando illo errumpe le mundo ha essite
cambiate a 180 grados, le le derecto de protection de emergentia es valide.

> Securmente, le solo via de
> solver le problema de dictatores genocidic, es les destruer!

In principio isto es facilitar por se le labor. Le criminal de guerra es
per se un teste qui in un processu de corte pote elluminar le situation,
responder le comos e le proques.

Personalmente mi imagination es que le establiscemento, non-importa-qual,
impone limitationes de libertates a parve passos. Assi:
Esque nos debe occider le grande criminales? - Siii!
Esque nos debe occider assassinos? - Siii
E como del narcotraficos (qui ha destruite tante de vitas)? - Siiii,
naturalmente.
E le matronas de bordellos? - Hmm. Sii, naturalmente. Quante vitas illos ha
destructe!
E le prostitutes (de ambe sexos)? - Naturalmente, tal dissipatores del
virus HIV debe esser destruite!
E tu vicino, ille es un paedophilo. Condamnar al pena de morte? - Si!
E il ha un inflation de punitiones, le quales solo va deshumanisar le
societate.

Cellus