From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 16 Jan 2008 12:48:43 -0300
> Car Gibrail
>
> Mi response a le demanda: "ubi son le feminas?" es:
> Ubi son le homines??

===Salute amico Andrew! Infelicemente yo debe accordar
con te re tu postage. Personalmente, Interlingua es un
grande hobby que yo ha, pois que infelicemente illo ha
quasi nulle chance de devenir un lingua international.
Yo jam renderea felicissime si illo deveniva le
"lingua franc" de UE, malgrado yo es brasilian...
Il es un grande damno si, ma un cosa que me rende
contete in relaction ad nostre carite lingua, es que
illo non es si sectari et "religiose" qua Esperanto,
lo que me ha facte preferer IA x eo desde que yo lo
cognosceva, per exemplo. Ma si mesmo Latino es ancora
vive, quare no Interlingua? Illo es vive, quasi qua le
parvissime linguas como Xavante o tonganese. Le
differentia es que illo es quasi solo usate per
Internet in nostre messages.
Yo lo ama mesmo assi et ad me es quasi un secunde
lingua!

Salutes amical.
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/