From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 20 Feb 1998 14:36:45 +0100
Optime collaboration. Io pote adjutar con le lingua italian, ma io desira
dicer que io non ha materialmente le tempore de occupar me alsi de iste nove
initiativa. Ergo si vos del lista face le major parte del labor, io de bon
voluntate lo ponera sur nostre sito.
Paolo.

Paolo Castellina
CH-7604 Borgonovo (Switzerland)