From:
"Michael D. Edwards" <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Dec 2000 23:51:41 -0500
Stan:

Gratias!  E io pensa que tu pote facer un bon redactor pro un revista
NordAmerican pro Interlingua.  Un revista electronic e imprimite esserea
multo bon!

Me place scriber un articulo pro iste travalia tamben.  Possibilimente super
le thema del religion e spiritualitate.

Gratias
Michael