From:
Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 21 Jun 2007 17:59:57 +0200
Car Carlos,

Multe gratias pro tu message de hodie, le 21 de m.c.
Tu es ver amico; altere interlinguistas non '"ha tempore"; io solmente
regretta, que nos non pote incontrar nos personalmente.

Le tempore es meraviliose hodie, ben que deman pluvera.
Esque tu ama bestias e animales?. Io ama cattos e adjuva les e io
da mangiar, benque noste conhabitantes de nostre casa (io habita in
le 9 etage) es contra cattos in cellarios. Ultime un de nostre
habitante ha vocate policia municipal contra me; io es accusate pro
le cattos. Io non pote comprender, que on ne pote amar animales.
Io ha duo passiones: linguas e animales - e mi adjuta a illos.
Io anque ha catto in mi casa private. Illo es belle e nigre, ma
solmente con un oculo. Ol es an me ja 10 annos.
Con sallutes amical, Jerzy

Wrocław Non Stop - eksplozja kultury we Wrocławiu!
22 czerwca - 1 lipca 2007.
W ramach festiwalu wystąpią m.in. Iggy Pop & The Stooges!
wwW.wroclawnonstop.pl http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Figgypop.html&sid=1194