From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Oct 1997 23:23:01 -0400
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Ay ay ay! Canta y no llores... Anne, per favor,
conta un duo tres quatro cinque sex septe octo novem
dece, nunc respira a fundo e tunc, dice me es illo
tanto importante que le ideas de Sapir/Whorf son
probate antiquate?

Leland per favor, bon senior, le patientia e le
amor per nostre vicin es un virtute que io ha
sempre legite in vostre scritos tanto formal.
Es que vos vermente comprendeva illo que Anne
voleva dicer? Non, su parolas mais su intention?

Io non memora quando nos habeva un discussion tanto
aggravate como isto. Forsan quando Rik Dalton me
diceva que ille iva jungir se al lista. :-) Mais...

Iste conversation me lassa schtroumfate! Si io lege
isto ben Anne non crede que Whorf o Sapir esseva un
personas raciste mais su hypothese. Le qual da pro
le populos que non ha un parola pro un cosa le
inabilitate de pensar in illo. Uf! Io non crede
que Whorf o Sapir ha ideas raciste e nunquam legeva
que illoe habeva un tal ideas, mais io sape per
certo que le accusationes contra Interlingua in
altere listas de email ha essite multo inflammabile
e insultante dicente que Interlingua es raciste
pro que ignora le gruppos linguistic de Africa e
Asia, qual cosa io trova totalmente idiotic, viste
que Interlingua es un standardisation del linguas
europee e non un standardisation del linguas slavic
o african, o asiatic, o austrlian/aborigine... Mais
le accusationes son illac, repetite e promulgate
per personas que non ha bastante datos o info pro
probar su proprie parolas in respecto a illo.

In respecto a Sapir/Whorf io crede que le cultura
alsi es un factor importantissime in le lingua e
le reverso es alsi tanto importante. Re Chomsky io
crede que le simia Chimpski alsi probaba multo.
Mais Chomsky alsi ha veritate in su parolas. In
le fin io crede que moderation in le ideologias
es semper advisabile. Il ha un pauc de veritate
in quasi omne, e le veritate es como perlas in
un vaste mar. Trovar los es difficile, e nos non
son un gruppo de porcos, mais nos pote appretiar
le bel parolas e dar con le pede al parolas sin
merito. Alsi le puncto de vista de cata un es
differente de un persona al altere. On crede alco
bel e le altere non...

Io spera que le conversationes de Interlng continuara
tanto amical como illos ha essite in le passato jam
con le respecto mutue e le patientia que nos como
personas de varie culturas e linguas-matre pote
comprender nos un al alteres. Seniores, alsi
Seniorettas si io un "Andaluz" pote controllar mi
temperamento e exercitar patientia, il poterea esser
alsi possibile pro le amicos de altere paises e nationes :-)

Con salutes amical e sperantia de pace...
Jay B.
----------
> de: Anne Burgi <[log in to unmask]>
>[...]
>
> Nunc, Io lo repete : io nunquam ha accusate le gruppo de esser raciste,
> sed le hypothese de Whorf. In quando linguas esque io debe dicer lo pro
> que vos comprendo lo ?
>
> Je n'ai jamais accusé le groupe Interlng d'être raciste. Seule
> l'hypothèse de Whorf est raciste.
>
> I never accused Interlng to be racist, but only the hypothesis of Whorf,
> which is racist.
>
> Nie habe ich die Gruppe Interlng beschuldigt. Ich habe nur gesagt, dass
> die Whorf Hypothese rassistisch ist.

> [...]

:-)

P.S. Multo nette, Anne, in espaniol on direa...

Yo nunca acuse' a Interlng de ser racista, pero solo
a la hipo'tesis de Whorf, la cual es racista.

--forsan quando Ensjo veni de studiar del NT poterea
dar nos le portugese official, e Allan, como se dice
isto in Finlandese, amico?