From:
Ion Mihail Iosif <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Aug 2015 19:53:20 +0300
Attention, a omnes: In le lingua romanian scribite con le alphabeto
cyrillic le nomine del sympatico presidente de olim en la Republica de
Moldova es Мирча Снегур e non Снягур. In graphia latin isto es Mircea
Snegur. Le pronunciacion correcte (segun IPA) es: [ˈmirtʃa ˈsnegur]. Le
origine de su duo nomine me pare esser slavic, ma el es romaniano. Io habe
mi tres nomines de origine biblic, e io es romaniano tamben. Multe personas
in Scandinavia habe nomines latin etc. etc. Ha multe russos que se nomina
Robert, Romeo etc. Praga es plen de nomines german, mentre Vienna habe
multissime nomines slavic. Ha italianos nominate Ivan. In
Bosnia-Hercegovina le musulmanos habe nomines del Qur’an. Isto es le
historia...

Ion-Mihail IOSIF