From:
Daniel Hollande <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 23 Apr 2008 15:45:10 -0700
Gratias por vostre salutationes cordial; illes me placeva
Car totes,

Gratias por vostre salutationes cordial; illes me placeva multo. Io es multe felice de incontrar tanto personas de locos trans le mar late e aperte.

Josu, iste vespera, io visitava le sitos que tu mentionava e me abonava iaforum. WikIA era multo usatile - de facto, magnificente con omne le paginas e documentos - ma illo es un pauchetto disappunctante que le IED/EID non es plus extensive. Illo non es exactamente le Dictionario anglese de Oxonia (o OED) e dunque, io non pote facer pontes con le vocabulario melliflue de anglese a in interlingua, ma le dictionarios son un bon base. Io justo? resercara plus pro trovar plus traductiones. Illo es infelicemente io non parla nederlandese proque le dictionarios de iste lingua son, como vos dice, obras remarcabile.

Finalmente, io anque da le gratias mie pro vos correctiones. Spero vos continuara afacer iste correctiones, por favor. Ma io non crede que io usava "lore"in placia de "vostre". Illo es similar del "vosso" de portugese. Forsanio besonia mangiar plus pisce pro me rememorar!

Salutationes dorchinian (de Dorking)/anglese/britanic/europee/mundial
Daniel