From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 23 Nov 1998 18:41:22 -0500
If Bob didn't grab the UDHR in Interlingua
and occidentalize it then I do
Si Bob P. non prendeva le documento
UDHR del texto Interlingua io le debe
inviar un grande apologia... ma hic infra
io invia al lista le ration pro le qual io
veniva a creder que ille lo traduceva
ille mesme usante le version de Piet.

Si io non lo lege incorrectemente, in
le message de Bob P. in Septembre
ille mentiona que ille es a practicar su
scriptura del Occ. e nunc (Nu:) hic es
le version del UDHR... sapente que
Piet faceva su version public in Julio
e que le vocabulario es tantissimemente
similar, io veniva al conclusion de que
Bob lo usava como ressource pro un
traduction al Occ.

Si io errava in isto, io vermente face
un apologia a Bob, pro su bon traduction,
e io debe facer un apologia al altere
membros del Interlng pro presentar
iste situation a lor attention
innecessarimente.

con regrattos multiple e sincermente,
Jay B.
 P.S. Hic infra appare le duo preambulos,
e le data in le qual illos esseva inviate...
From: Piet Cleij <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Date: Wednesday, July 08, 1998 10:18 AM
Subject: Declaration Universal del Derectos Human