From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Nov 2000 10:14:09 -0500
Mario, tu demanda:
> Pro me le Patre, es ille le Judicio?
Le Patre spiritual, claro... Le Patre es un Spirito...
E pro me Ille es le amor, le amor exemplar que nos omne
debe practicar. Amor pro le proximo e pro le personas
que necessita nostre adjuta, in special. Un patre que
ama su filios disciplina les con amor. E defende les
con zelosia... ma Ille insenia a su filios le melior
forma de viver. E que se attacha al amor? Le fide, le
suffrer pro alteres, le gaudio del amicos in nostre
vita, le misericordia e le pietate, le bontate, le
humilitate e le control de on mesme. Contra tal
cosas que pote nos objectar? Il son bon e nos omne
vole haber amicos que demonstra ille qualitates,
assi que nos debe demonstrar los pro alteres alsi.
Assi nos judicara le Patre si nos insenia le mesme
spirito.
Io spera que illo te da un responsa.
Sempre a tu servicio con amicitate,
Jay B.

Mario Malaguti ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/11/09 5:30
AM: