Date:
Thu, 11 Nov 2004 18:04:55 +0100
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> [...]
> forte. Viceversa, personas qui vive proxime al Equator (e qui ha
> habite anque ancestores vivente illac), ubi le sol es multo plus
> forte, jam ha geneticamente multe melanina in lor pelle.
>
> Io explica esto con le evolution, anque proque io non crede al deo
> christian/musulman/judee... mi idea spiritual *non* contrasta con le
> vision evolutionistc del mundo, forsan proque mi idea spiritual es
> bastante differente de illo christian/musulman/judee. Ma isto es un
> altere historia...
>
> Io spera que io non offendeva alicuno con iste message.

Tu non offendeva nemo con tu explication Daniele, de facto le melanina
es le substantia que face cambiar le color de nostre pelle e anque de
nostre capillos,
tote nos ha experimentate le cambiamentos in le tempore, quando nos es
infantes nostre capillos generalmente es plus clar, io parla per me,
quando io esseva in parve infante mi capillos esseva clar, blonde,
postea illos deveniva color castania, e posta nigre e ora que io es
vetere mi capillos es de nove blanc.
Le explication que io audiva es que le infantes e le vetulos  ha un
production minor de melanina e iste es le ration perque lor capillos es
generalmente plus clar.
Circa le color del capillos e del pelle in le varie latitudes del
planeta io crede que illo es solmente un legenda metropolitan, similar
al facto que le populos que
nasceva in terras frigide non suffre le frigido e vice versa.
Si iste theoria es ver il me placerea saper  perque ration le eskimos
non ha le capillos blonde, assi como le habitantes del terras circum le
Himalaya.

jo