From:
Tom Croft <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 24 Sep 2003 19:10:11 +0100
Quando nos ha un dictinoario wiki, nos lo pote usar pro parolas
experimental, e scribe anque lor justificationes, e un frase
identificante tal como (p.ex) "EXPERIMENTAL" (pro cercar).

On potera discuter le parolas in le lista colateral, e le resultos del
dicussiones essera registrate in le dictionario.  Si on vole usar un
parola que pare esser in un numero de linguas, tal como "tempo
(=tempore), espresso (typo de caffe), sans (=sin), la (=le), pero
(=mais)", on pote usar le dictionario pro discoperir que tempo,
espresso, la e sans probabilemente son bastante international, pero
"pero" non es (o alteremente, obviemente io non es un experto).

Un dictionario wiki in interlingua?  Sonio sol!

http://wiktionary.org/
http://dictionario.swiki.net/