From:
Date:
Thu, 11 Nov 1999 16:50:43 +0000
Car Amicas e Amicos del lingua
international auxiliar Interlingua,

estimate destinatarios italian,

io ha facte un recerca in internet con le parola italian "aquiloni", que in
interlingua es "cometa de papiro".
Io non recordava plus de haber jam vidite le moderne cometas, iste estate
in le Laco de Santa Croce. Illos non es certo de papiro e illos face
evolutiones meraviliose.
Io vos signala le adresses de iste sitos web italian.
Forsan le paginas es un poco lente, ma vos trovara un documentation multo
interessante re le cometas de hodie, e forsan anque le medio pro acquirer los.
In plus vos trova instructiones re le volo del cervos volante.

Le adresses:
http://www.alivola.com/iacropil.htm
http://www.alivola.com/imonofil.htm
http://scuolaitalia.com/eureka/esperti/fis/aquilone.html

Io invia iste message - in iste italiano international - anque al autores
del paginas web qui forsan non sape del existentia de nostre lingua
interlingua.
Vide al sito http://www.interlingua.com
In iste lingua nos comunica inter nos ab Svedia, al Argentina, ab Russia al
Mexico e in tote le mundo.
Nostre autores italian comprendera securmente mi message scribite in
interlingua e forsan anque illes trovara interessante Interlingua.

A iste sito vos trovara le texto integre de un belle lyrica re le cometas,
per le poeta italian Giovanni Pascoli:

http://www.info-net.it/urbino/turismo/guida/tour/aquilone.htm

Io vos anticipa qualque versos:

"C'è qualcosa di nuovo oggi nel sole,
sì, gli aquiloni! E' questa una mattina
che non c'è scuola. Siamo usciti a schiera
tra le siepi di rovo e d'albaspina.
Or siamo fermi: abbiamo in faccia Urbino
ventoso: ognuno manda da una balza
la sua cometa per il ciel turchino.

Ed ecco ondeggia, pencola, urta, sbalza,
risale, prende il vento; ecco pian piano
tra un lungo dei fanciulli urlo s'inalza.
..."

Componite in le 1899, e imprimite le prime vice in le 1900.

Io ha trovate iste lyrica in le lista del lectures pro le Doctorate in
italian Literature del Columbia University.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682