From:
Esteban Avey <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 19 Jul 2001 15:40:29 +0000
Il es interessante notar que iste nation es cognoscite
como "Moldova" in anglese, sed "Moldavia" in espaniol! In
le Dictionario de Nomines Geographic de K. Wilgenhof, on
trova "Moldavia". Non debe nos sequer iste uso, mesmo si
le nomine in romaniano es "Moldova"?

Amicalmente,
Esteban

tel: 941-282-2606