From:
Date:
Sun, 24 Jun 2018 18:13:51 +0200
Traducer in interlingua debe in multe respectos esser le mesme que
traducer ab un lingua scandinave in ubn altere, quando il es un
tentation traducer parola post parola in un bastante alte grado, ma le
habile traducente debe liberar se de iste tentation e scriber in un
linguage que es conforme al lingua scopo (target). Nunc le problema es
extra difficile in interlingua ubi il non ha un multo idiomatic usage,
ubi on ha un circulo de receptores que superficialmente condivide un
superficial communitate linguistic e cultural. Il me sembla que le
grammatica de interlingua accepta que on pote usar le reflexivo como
ipse, ma ego justo nunc (ora) non pote verificar isto.