INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 13 Nov 2004 12:10:58 +0100
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Forsan le problema es in le significato del parola 'evolution'. In
> biologia, le evolution es simplemente le cambiamento ex organismos
> simple in organismos plus complexe. Ma iste complexitate es biologic e
> organic, non philosophic o theologic.
> Un organismo monocellular es certemente plus simple que un cancere
> proque le organismo monocellular ha un sol cellula, e un rana es plus
> complexe de un cancere proque un rana pote superviver in aqua e fora de
> aqua. Un simia es plus complexe ancora proque illo pote jam usar simple
> [...]

Non me pare que Darwin pote non esser misinterpretate quando ille parla
del differentia del racias in su libro 'Le origine del homine'

"In un tempore futur, non multe longitan si on lo mensura in seculos, il
es quasi certe que le racias human incivilitate exterminara e se
substituira in tote le mundo al racias selvage. In le mesme  tempore le
simias anthropomorphe... essera sin dubita exterminate.
Alora le lacuna essera ancora plus grande, perque il essera inter le
homine in un stato ancora plus civil, on spera, que non le caucasic, e
qualque simia inferior, como le babuino, in vice de illo que existe ora
inter un negro e un australian e le gorilla"

Iste comparation inter le caucasic, le australian, le negro e le gorilla
me pare un invitation al racismo. Nonne?

jo