From:
Date:
Mon, 11 Mar 2002 05:46:36 +0100

>Impossibile, il non ha un tertie typo: le typos es solmente tres. ;-)

Que face tu Mario? Abucca? E io mordeva le esca!

>Io es un persona multo tranquille, totevia io admitte que io es un poco
>preoccupate pro mi these: mi professor non ha ancora legite lo que io ha
>scribite, ergo io non sape si io debera modificar/adder alicun cosa.
>
>Etiam, io non sa exactemente quando il habera le discussion;
>probabilemente le 27 o le 28 de iste mense.
>Io essera libere, postea. O al minus io me illude assi. :-)
>
>--
>Saluti,
>     Mardy
>http://castellina.org/interlingua

Tu vive un del momentos del vita durante le quales on "tira le summas".
Habera tu concludite? Debera tu ancora discuter le conclusion, antea le
admission del dissertation al preludio del lauro?
Le ultime confrontationes de iste typo, comocunque.
Un die io pensava que le studio a nivello universitari esseva le schola al
commandar, le exercitio a assumer responsabilitate.
Un poco vetule iste pensar, nonne?
Forsan un altere position errate que io assumeva in quantitate, durante iste
curso que conduce al laurea final. Un belle corona, isto!
Si uno finira! O non debera uno initiar un altere curso?
Tu securmente, postea isto.
Forsan tu reflecte reguardo a iste conclusion. Tu habera un senso de
libertate e un sacco de judicamentos que, si illos dependerea per te,
probabilemente tu haberea conducite al conclusion in maniera diverse.
Ben ora le cursos sera multos e concomitante. Un ver accumular se perenne e
tu, habera tu apprendite le lection a conducer?
Pro illo que jam esseva, securmente si, al minus in parte; pro le resto?
Ben! proximemente sera primavera!
Como era le objecto? Parve pensatas. Justo, io es in thema!

Mario

Un altere parve pensata: perque tu non rende in interlingua tu these e lo
publica? Forsan illo serea le prime in interlingua.