From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Nov 2003 00:27:33 -0000
Kjell:
> Un altere interessante differentia es que in Svedia - e
> io suppone in tote Europa - infantes usque 5 annos pote
> ir sin vestimento baniari sur le plages sin problemas,
> ma infantes nude sembla esser prohibite in le Statos Unite.

Si - plus o minus.  Io es americano, sed saepe io passa
le ferias in Europa con mi marita e mi duo infantes sub
5 annos.  Un infante sub forsan 3 annos pote banar se sin
vestimento sin troppo problemas, sed il es plus ... uhh ...
costumari portar un costume baniari.

Il pare a me que in Europa, le infantes pote anque multo
plus liberemente urinar in locos public.  Quanquam io
frue de le libertate a facer isto con mi infantes in
Europa, io pensa que il es plus bon in le SUA, proque
il non es sanitari uriniar in loco public.

A proposito, dum mi filio urinava in un parco parve
in Dendermonde (Belgie), io era intranquille, proque
io non era certa si ille ha le derecto a facer lo.
Postea (dum io fermava le pantalonas de mi filio)
io rimarcava que tote proxime (right next to us)
sta un vir, qui urina in le mesme arbusto.

Postea, io explicava isto a mi hospite flaminge.

Io:   Io videva un vir, qui urinava in le bouche.
Ille: In le bouche?
Io:   Si, in le bouche.
Mi marita : non in le bouche (bocca), mi car, sed
      in le bush (arbusto.)
Io:   Ho, si.  Claro.  In le arbusto.

Ille urinava in le arbusto/arbusto/bush,
non in le bocca/busxo/mouth.

A revider,
Tomaso