From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 12 May 2003 12:04:19 +0200
Car Jay e amicos,

Io trova multo bon que tu ha mentionate le concepto "WIKI" hic in iste foro.
Illo es un concepto multo laudabile e es digne de multe contributiones. Il
me sembla multo utile pro nos interlinguistas a inserer nostre cognoscentias
special in iste encyclopedias. Tu ipse, Jay, ha essite multo productive in
http://ia.wikipedia.com/ lo que io admira!

Io es astonate que plures ancora con obstination de un cucu continua
ventilar le encyclopedia Macovei/LaRousse. Il es UMI que ha le contracto con
Macovei e il es futile a specular super copyright e como facer con le
manuscripto. UMI decide lo.

Janne