From:
Date:
Mon, 20 Aug 2001 12:16:55 +0200
>Le juste adressato deberea esser le instructores del scholas italian. Il
>non es
>un mal idea proponer inseniamento de interlingua a illes.
>
>Cellus

Al adressario que tu pensa, car Cellus, le instructores del scholas italian,
forsan non te ride contra pro un question de politessa.
E anque quando tu poterea obtener un poc convincite attention, anque si
illes pote creder re le validitate propedeutic del studio del vocabulario
international, comocunque illes non potera comprender ubi vos, in Svedia,
pone iste fiducia.
Que vole tu facer!
Si tu, o alteres, adjuta le comprension, isto serea un bon initio.
Nonobstante le actual decadentia del schola italian que esseva inter le
melior pro le formation del studentes (isto face parte de reportos
international e non es un mi personal convinction), que pote nos proponer
ora, pro indicar un adresse, si nos vole, per hasardo, proponer interlingua?

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp