From:
Date:
Sat, 9 Dec 2000 21:51:08 +0100
Iste webmasters!

Io apprendeva duo cosas, in annos e annos de observation del labor del
alteres,
e vos que face vos? Vos me confunde le ideas!
Uno dice un cosa.
Io non sape resister e io va vider.
Como es iste cosa? Io trova le codice!
Ma que volera dicer Pawel?
Forsan ille volera dicer un altere cosa e io, vetule, con sape comprender!

Nooo! Tote nos diceva le mesme cosa e solmente io non lo comprendeva!
Ma vos vide! Uno publica su pagina, un altere de un altere capo del mundo face
su correcte observation. Io lege de un altere parte del mundo ancora. Como? Io
demanda lumines. E le autor intertanto ha jam providite a remediar al
inconveniente.

Si nos era in le mesme camera e nos faceva le mesme observation, forsan nostre
tempores era plus longe e le pagina haberea ancora su problema!

Que me face sperar isto? Forsan que nos ha vermente un nove mundo que se
presenta a nos in le qual le distantia geographic non es plus un ver distantia
e, al contrario, illo deveni un stimulo a facer melio e subito illo que on
pote
subito meliorar.

Isto pare un facto banal, ma a ben pensar illo non es un banalitate, ma un
nove
possibilitate que nos ha de, si! io torna a mi solite considerationes, de
viver
in un modo nove e, si nos vole, in un modo melior.

Alcun septimanas retro Horacio tractava del organisation constitutional e
politic in su Pais e illes qui scribeva re iste thema discoperiva que nos ha
sempre multe affinitate.
Hodie que face le Europeos a Nizza? Ille tenta un fatigante mediation in le
qual cata uno debe, supertoto, saper renunciar a un poco del sue.
Il pare que Italia face le parte del pais plus disponibile.
Ben, anque perque, sape vos? nostre Parlamento ha jam votate al quasi
unanimitate un mandato in iste senso a nostre representantes a Nizza. Nos, al
governamento e al opposition, vole un acto de corage in direction del Europa
allargate.

Si! Io pensa que nos hodie ha medios, anque a nivello personal, pro participar
a illo que succede in le mundo in un modo active.
Que isto sia como construer un pagina web, es le latere minus importante del
question.
Illo que conta es participar, dicer le proprie, meliorar si isto es possibile,
sin dilationes, procrastinationes.

E Interlingua in isto non debe mancar, ma illo debe partir de nos, sin
attender
necuno.

A vices io me pone un demanda: ma quando imparara tu a facer silentio?
Sape vos que succede in iste casos? Io ha qualque horas de molestia, ma postea
io trova sempre le solution: non facer silentio, isto non es del homines!
E illo que isto costara? Illo costara!

Ciao,

Mario Malaguti

Horacio Martinez scribeva: