From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Jan 2000 06:54:21 +0200
d[000110] x[Allan Kiviaho] TchV-015 KivA-01X
s[Kosova]

Victor A. Tchernavski 000105
Io sera absolutemente correcte, sed, per favor, da me le parola
pro advocar mi pais (non le politicos de mi pais!). Primo, le Kosovo
es le parte de Yugoslavia, forsan mesmo plus que le Tchechnia es le
parte de Russia.
Allan Kiviaho 000110: Car Victor! Per quanto io sape
Russia attaccava Czeczenistan le prime vice in 1818
sed Czeczenistan era permanentemente occupate solmente
in 1858. Serbia conquerava Kosova-Metohiya solmente in
1912 in le "Prime Grande Guerra de Balkan".

Kosova era un parte de Turchia durante ca. 500 annos e
in le 17me seculo le grande majoritate de serbos
fugiva a Croatia (Krajina, Voivodina, Militärgrenze in
le Imperio de Austria) post un rebellion non-
successose. In 1912 le numero de serbos in Kosova era
multo basse.

Como pote tu mantener que "Kosova es le parte de
Yugoslavia", un provincia ubi plus que 90 % de popula-
tion era albaneses qui viveva sub un le plus tyrannic
e chauvinistic oppression del regime serb post le
morte de Josip Broz Tito - "le sol ver yugoslavo"?

UCK (Le Armea de Liberation de Kosova) comenciava
un guerra subversive. Quando Serbia respondeva multo
brutalmente le OTAN comenciava post advertimentos
prolongate un guerra aeree.

Il non pare probabile que Serbia unquam regania le
controlo super Kosova. Le odio mutual inter le
albaneses e serbos es multo nimis profunde. Al
contrario il ha un risico que Serbia perde etiam
Sandzhak (Novipazar), un provincia moslem e
Montenegro. Sr Milosevic ha menaciate Montenegro
con guerra. "Newsweek", un magazin statounitese
scribeva que le OTAN forsan non interferea tal
guerra.

Victor, an tu considera que Serbia ha derecto de
haber tal provincias que son membros de "Yugoslavia"
solmente per menacia de armas?

Heh, mi sentimentos in le questiones de Balkan son
multo controversial. Io ha multo admirate Serbia e
altere partes del previe Yugoslavia. Io ha visitate
Yugoslavia multe vices e so un membro del
Association Finlandia-Yugoslavia (!). Io multissimo
ama le musica folklore serb. Infortunamente le Radio
Beograd ancora non es audibile in Finlandia post le
attaccos aeree del OTAN.

Il es un grande tragedia que Serbia seligeva un
politica tyrannic post le morte de Tito in loco de
principios democratic e human. Benque io crede que
Slovenia e Croatia volerea suveranitate total in
omne casos. Io anque crede que le moslemes nunquam
vole viver sub un regime del christianitate
orthodoxe - e vice versa.

Libertate pro omne nationes in le mundo es mi
principio. E que omne nationes parlarea interlingua!

Amicalmente

Allan