From:
Eric Gibert <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Jul 2002 13:41:44 +0200
 --- Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]> a écrit : >
Eric Gibert wrote:

> A mi aviso personal il non ha que discuter, il basta
> usar interlingua
> si multo que possibile. Humanos non vole esser
> convincite que un cosa
> es bon, illes vole ipse comprender que illo es bon.

[secate]

> Kjell R

In Francia, il ha un altere dicto: "face lo que io
dice, non lo que io face" :-)

Plus seriosemente, quando tu scribe "il basta usar
interlingua" e "Humanos non vole esser convincite
...", io pensa que le interlinguistas habe hodie un
labor importante: monstrar le Interlingua.

Io era sobre le site official del Europa
http://europa.eu.int/
e faceva un cerca super 'Interlingua'. Io trovava pauc
documentos "22 of 1077469 documents". Ma il ha un
documento interessante:

(il ha differente linguas, hic es le fancese):

---
Aff. T-144/01 AJ

Alexandre Rousset / Commission

Demande d'assistance judiciaire présentée
antérieurement à l'introduction d'un recours
concernant l'absence de réponse positive de la
Commission à une demande visant à obtenir le soutien
communautaire pour un projet relatif
au développement des applications pratiques du latin
moderne (interlingua), dans le cadre du programme
«Information Society Technologies»
----

(pardona me ma io non ha le nivello pro traducer iste
texto :-(  )

in http://curia.eu.int/fr/act/act01/0121fr.htm

Necuno sape plus sobre iste procedura judicial?

Qui es Alexandre Rousset?

Io quererea saper plus sober iste action (mi principal
motivation pro apprender le interlingua es que io es
convincite del necessita de un lingua commun e practic
in Europa).

Eric