From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 11 May 2003 19:55:00 +0200
Jan Årmann wrote:

>Gratias Jay,
>
>pro tu message multo amabile! Tu es multo generose a offerir tu labor pro
>iste cosa. Ma io vermente opina que tu talento e fortia debe esser usate pro
>altere cosas.
>
>Audi me: Io non personalmente ha studiate le obra ma on me ha contate que le
>original es un encyclopedia francese con le nomine Petite Larousse.
>Probabilemente iste encyclopedia jam esseva vetule e obsolete ante Macovei
>ha comenciate su traduction. Io ha vidite paginas del manuscripto in le casa
> [...]
Forsan lo optime que on pote facer con iste manuscripto es inviar lo al
biblioteca de linguas international a Chaud des Fonds (pardona le
ortografia mal francese).

Le Petit Larousse es un establite encyclopedia e on pote imaginar qual
problemas il haberea si on lo publicava.

Naturalmente un idea poterea esser contactar le editura LaRousse e
demandar les si illes ha interesse. Un edition in interlingua poterea
esser un pluma in le capello pro illos.

Kjell R