From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 7 Jun 1997 13:40:33 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shalom Anne forsan hic infra un description del cosa que al
que tu face referentia...

> Salute Jay,
>
> Apparentement, tu sape le lingua hebree. Forsan que tu pote dar me un
> parve information : Io habeva un amica de Francia que es de le religion
> judaiste. Illa voleva donar me un presente. Como io habeva jam un stella
> de David (que io porta alicun vices per sympathia per le personas
> judaiste), illa me donava un altere joiel que es un altere symbolo : un
> littera hebree que resimila a un "tabula", o a duo notas de musica que
> son unite. Ma io non me memora le signification de iste littera e io ha
> perdite le contacto con iste amica.

> [...]

\~~~~~\    \~~~~~~~~~~~~\
 ~~~~~\\     ~||~~~~~~||~
       |      ||      ||
              ||      ||
              ||      ||
              \|      ||

Iste duo litteras hebree son multo commun in pendentes, il es un yod e chet
quando on lo lege de mano dextra a leve on dice le parola CHAI (kh-AA-iy)
e illo significa VITA, il ha alsi un nomine de homine CHAIM con le mesme
significato.

/*
Il es possibile que alcunos que usa programmas de eposta multo luxuriose
non pote appreciar le arte ASCII, forsan on solmente necessita cambiar le
"fonte" de litteras a un cosa como COURIER o altere littera de MONOTYPO
ubi omne le litteras usa le mesme spatio. Vos sabe que alcun litteras como
le "i" e le "l" non usa tanto papiro, o spatio del monitor, quam le altere
litteras plus obese como le W e le M. Usante un fonte como Courier facilita
iste problema e omne le litteras se trova in le sito precisse.
*/

Sincermente,
Jay B.