From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 18 Nov 2008 21:29:02 +0100
Car Andrew

Ben, io non seque multo le nove litteratura. ma io pote mentionar alcun
obras vetule.

Il ha p.ex. le duo recipientes danese del premio Nobel, Johannes V. Jensen e
Henrik Pontoppidan. Jensen scribeva inter altere Kongens Fald (le
cadita/ruina del rege) e Den lange Rejse (le longe viage). Io non ha jammais
succedite a finir ulle del libros - illos me era troppo enoiose. (In plus le
viage pareva alquanto quasi-nazi.)

Pontoppidan al altere latere me ha placite multissimo - ille scribeva inter
multissime titulos tres grande romances - Det forjættede Land (le pais ...
hm.. promittite?), De dødes Rige (le regno del mortes) e Lykke-Per (Per
Fortuna).

Alcun altere scriptores qui me ha placite es le tres grande communistas
Martin Andersen Nexø (Pelle Erobreren/le conquisitor), Hans Kirk (i.a.
Fiskerne (le piscatores) e Daglejerne (le jornaleros)), e Hans Scherfig
(i.a. Det Forsømte Forår (le primavera neglecte)).

Karen Blixen forsan es cognoscite per multes, i.a. a causa del film Out of
Africa. Su major obra era Min Afrikanske Farm.

Del resto, on pote forsan trovar alcun del libros mentionate in le rete como
e-books gratuite via archive.org . Io trovava le altere die i.a. alcun
libros de Pontoppidan traducite in anglese.

Amicalmente,
Lars

http://falcatorrosa2.blogspot.com

Interlingua - proque nos ama linguas!