From:
Date:
Tue, 19 Dec 2006 14:44:37 +0100
Den 2006-12-04 00:53:18 skrev Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>:

> Le question es quanto longe nos pote retener un societate secular con
> derectos de libertate como le libertate de expression, le equalitate del
> feminas, etc. Il es probabile que iste typo de societate jam es
> moribunde, ma le admission de Turchia in le UE pare deber accelerar le
> processo innecessarimente.
>
> Il ha ya anque illes que spera que un admission de Turchia poterea
> “ablandar” le populationes medie-oriente, e/o pote portar con se que un
> islam plus moderne o alco como isto. Fider se a tal sperantias sin base
> empiric me parerea multo coragiose.

Salute, ego es in le processo de leger tote le posta que ego non ha habite
tempre leger antea e isto es un del messages que merita unn responsa.

On pote questionar se si Turchia non es plus secular que pro exemplo
Polonia in iste momento! Il ha anque un interessante parallello: Quando le
svedeses emigra a Australia o le Islas Canarie il ha illac le Svedese
Ecclesia, e gente que quasi non ha essite in le interno de un ecclesia in
Svedia visita le Ecclesia Svedese ibi. In London le Ecclesia Svedese es
ben representate, e in le mesme maniera Turchia, un stato secular, invia
certifiate imams al paises de emigrantes! E tanto como le imams anque le
prestres, al minus ante alcun annos, era pagate per le stato.

Le question es si paises como Grecia e Cypro es multo plus desirabile como
membros del Union.

Kjell R
--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/  S