From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 28 Jan 2008 20:18:18 -0300
> Salute Gibrail

===Salute Jasef! Como esseva tu weekend?

> Como dice Bruno io pensa que il ha parolas in ia que
> sol esseva introducite perque illo esseva in alicun
> lingua de controlo
>
> como noi, voi.

===Anque yo jam ha pensate le mesme..."calembour" yo
crede que es un del exemplos, nam illo non consta in
portugese al minus. Ma vermente noi debe semper
considerar que omne linguas ha recipite parolas
veniente ab alie idiomas ubique. Un cosa que me trova
belle in Interlingua es que in illo anque ha iste
situation, pois que su character es naturalissime. Yo
lo ama quia illo es de facto "human".

> si tu vide "yo" illo in le IED es:
>
>   yo: [yo] = {pron pers} I (= io) e su forma
> correcte es nominate io = {pron pers} I
>
> Forsan Stan pote explicar melior que io, lo que
> significa le parolas inter [ ]

===Como de tempore in tempore ille appare hic in
INTERLNG, certo ille parlara super iste caso
brevemente...

> Salute

===Un optime septimana ad te, car Jasef!

> PS:
>
> Io vide que tu ama multe le equipa de "Boca Junior"

===Como me place parlar in espaniol: "Se yo fuera
argentino, yo sería Boca! El mejor del fútbol
argentino y sudamericano!"
Le majoria del brasilianos non ama vider me parlante
assi, pois que il ha un rivalitate footbalistic inter
Brasil et Argentina. Ma que facer?

> Super in Brasil tu pote sequer le football Argentin?

===Regrettabilemente, yo solo pote accompaniar los per
Internet in "minuta ad minuta" in le sito de Boca...
Le matches de Boca et alie equipas argentin solo son
transmisse hic quando illos joca con equipas brasilian
por Libertatores de America o Cuppa Sudamerican.

Con mi optime salutes!
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/