From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Mar 2000 15:35:52 -0500
From: Chris Burd <[log in to unmask]>
>Naturalmente, le carga le plus importante del corrector es assecurar que le
>linguage del textos es *correcte*; que illo conforma al stilo de casa es un
>cosa secundari.
>Amicalmente,
>Chris

Car Chris,
Io apprecia multo tu explication. In prime loco, le Academia non
parla per le tote communitate de usatores de Interlingua. Le uso
de un stylo de casa es importante pro mantener un senso de
continuitate e de promover le progresso. Le guasto de tempore
in arguer del formas collateral es multo regrettabile. Le option
de usar un linguage standard pro le presentation de materiales
al publico es multo importante.

Alsi importante es le individualitate de cata persona e su uso del
lingua pro communicar su pensatas. Nos necessita acceptar que
nos ha differente gustos e differente ideas e que il es possibile
que nos non videra alcun cosas in exactemente le mesme maniera.
Mais nos pote avantiar multo si nos junge fortias pro le promotion
e le progresso de Interlingua.

In tu message tu explicava multo ben mi puncto de vista mesme.
Io crede que le altere membros active del Academia vide le
situation in le mesme maniera.

Sincer e amicalmente,
Jay B.