From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 Nov 2003 23:40:09 +0100
On Fri, Nov 14, 2003 at 02:17:40PM -0800, [log in to unmask] wrote:
> directe sur le derectos human de gente gay.  Le
> ecclesia catholic non ha ulle derecto a appoiar
> iste position hypocrite proque multe prestres catholic
> es gay illes mesmes, e multes inter illes anque
> ha un historia de abuso sexual infantil, E LE
> EPISCOPOS
> HA RESISTITE OMNE INVESTIGATIONES CONCERNENTE ISTE
> ACTIVITITATES CRIMINAL!

Alora tu crede que il esserea correcte appoiar le uniones omosexual e le
abusos sexual infantil?

> [In le Statos Unite le ecclesia catholic nunc perde
> multe moneta a causa de iste abusos--le resulto de
> processos legal contra le ecclesia.  Pro multe
> americanos, le ecclesia catholic perdeva omne su
> credibilitate moral ante multe tempore.  --HKj]

Le personas involvite in iste horribile factos perde justemente lor
credibilitate, ma isto non pote e non debe ruinar le credibilitate de
millenas de altere prestres qui realisa correctemente lor mission.
De facto, le novas super le (hypothetic) abusos sexual commisse per un
ecclesiastic face multe "audience" pro un mass media, ergo illo es
semper emphatisate.

--
Saluti,
    Mardy