From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Jul 1999 13:29:32 -0400
Ron Clark, un del autores del lingua auxiliar
Glosa mori.

Il habeva un attaco cardiac le anno passate ma
iste secundo prendeva su vita. Il es un die triste
pro le historia del linguas auxiliar.

Ron voleva vider le die in qual le tote mundo
poterea communicar se con un lingua in commun.
Ille credeva que tal lingua esserea possibile.
Nos rememorara a Ron como un pionero del
linguas auxiliar e un persona con alte sperantias.
Le lingua Glosa es un descendente del Interglossa
con su multitude de radices grec; ma Glosa moderne
ha un grande quantitate de radices in Latino lo qual
significa que tal lingua es multo comprensibile a un
usator de Interlingua con un poc de practica.

Le co-autor Wendy Ashby, nunc debe decider
si illa continuara le labor del promotion de Glosa
sin Ron. Illa non ha un connexion al internet,
ma vos pote inviar le litteras de condolentia e
supporto in iste tempore triste.

su addresse es:
Wendy Ashby
PO Box 18, Richmond