From:
Date:
Tue, 19 Dec 2000 18:21:33 +0100
Kjell Rehnstrom scribeva:

>Ego ha nunquam contactate un politico in re interlingua. Pro un politico
>interlingua debe esser le trovata del millennio, on pote divulgar le lingua
>parlante. Il non es necessari plus de action. Nulle budget, nulle nove vias,
>altiate subsidios pro familias con infantes, non! Solo parlar e parlar...
>
>Cellus

Mario: e parlar e parlar e ancora parlar . . .
Angelo: Que face tu? Te ha incantate tu? Te stoppava tu le cerebro?
Mario: e parlar e parlar . . . uhm? Diceva tu qualcosa?
Angelo: Es tu fuse?
Mario: Proque? Que occurreva?
Angelo: Non senti tu que tu repete sempre parlar, parlar?
Mario: Ah! Io legeva le message per Cellus.
Angelo: Que ha ille de novo?
Mario: Le solite!
Angelo: ?
Mario: On parla, e parla, e parla . . .