From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 4 Nov 2000 20:47:05 -0500
Paolo,
   Tu comportamento verso Jay es un obsession de Saul e totalmente foras
proportiones decente.  Jay non impone su credos super alteros in iste
gruppo.  De facto, ben que nos aqui frequentemente exprime nostre proprie
opiniones, nos ha le bon senso non a imponer los provocativemente super
alteros aqui. Ora, io ha necun religion formal, ben que io respecta le
religion.  Si alque io es plus sympathic con le pensata oriental como le
buddhismo zen o le pantheismo.  Io indica isto solmente pro facer clar que
in defender Jay aqui, io non lo face proque io es sympathic con su credos.
Io le defende proque ille es un esser human qui ha le derecto a su proprie
credos - in tanto que ille non fortia o impone los super me.  E usque
ora, ille non lo ha facite in interlng.  Del altere latere tu me pare
a fortiar te e tu credo super nos - mesmo si io crede tu critica del
traduction del Biblia del Testes de Jehova, o lor practica de lor
religion. Isto es offensive al bon harmonia que nos ha in interlng.
Lassa nos ama le un le altere e monstra tolerantia.