From:
Thomas Breinstrup <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 23 Nov 1999 14:27:48 +0100
Pro Panorama, io essaya colliger un calendario de eventos que habera
loco in 2000. Illo debe comprehender le grande eventos ma - equalmente
importante - eventos national de interesse global. Un exemplo del ultime
cosa es le apertura del ponte inter Danmark e Svedia in junio. Eventos
scientific, eventos sportive, etc., toto ha interesse.

Pote vos adjutar me? Io besonia pro CATA evento:

1) le data exacte (p.ex. le 14 de januario) o, si isto non es ancora
fixate, al minus le mense (decembre)
2) un concise e precise description del evento.

Io spera que vos vole adjutar me in facer le calendario si international
(e assi utile) como possibile. Per favor, NON expedi omne le messages a
INTERLNG ma directemente a mi adresse de e-posta, gratias.

Thomas Breinstrup