From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Jul 2000 14:58:59 -0300
Piet ha scripte:
>(...)
>Ante alicun minutas io ha retornate al sito de Laura e videva que anque
>Ensjo ha inviate un message, ma io non poteva retrovar immediatemente mi
>message del postmeridie. Finalmente io lo ha retrovate in un loco celate.

Piet, io ha observate que le sito normalmente monstra solmente le "nove"
messages (i.e., ancora non legite) de un discussion. Io ha accessate le
discussion "unilinguisme" que tu ha initiate. Solo le message de Laura ha
apparite a me, pq io ja habeva legite le tue antea.

Ma, sub le message de Laura, il habeva:

"Navigate this discussion: <All Messages> <1>  2"

Le ligamine "All Messages" monstra tote le messages del discussion, le tue
e le message de Laura. "1" duce a tu message. E "2" es inactive, perque
illo es justo le pagina con le message de Laura, currentemente presentate.

E, si le discussion mesme non appare in le menu de discussiones, al
sinistra, le motivo pote esser que illo monstra solo le discussiones con
nove messages. In le cassa "Show discussions...", cambia de "with Unread
Msgs" a "All".

Tu pote tranquillizar te, Piet. Tu non ha essite victima de censura! :^)

A tosto,
Ensjo.