From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Jul 2002 09:58:37 +0200
>From: Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
>
>In "Polityka", un de nostre tres grande magazines septimanal io ha justo
>legite un articulo alarmante super Italia ...
>Por poloneses qui semper ama Italia e vide lo como cuna del civilisation
>e cultura europee tal informationes son choccante.
>Pawel
>P.S. In Varsovia il ha anque multe pickpockets :-)

Si! Si! Nos sape ben que omne die un journal europee scribe reguardo al
factos de Italia e nos pensa, assatis divertite pro isto, que per nos al fin
toto se reduce in un belle e gratuite publicitate a nostre avantage.
Mi Region Veneto es uno del prime 5 regiones europee pro intensitate
touristic, e al prime positiones pro capacitate interprenditorial in
general; assi nos non ha solmente un vocation touristic. Veneto ha minus de
5 milliones de habitantes e durante le anno 2001 recipeva ultra 50 milliones
de touristas de omne parte del mundo. Plus de 10 touristas pro habitante in
un anno, un belle resultato, nonne?
Iste anno, nos ha un certe rarefaction del germanos, qui era sempre le plus
numerose e qui habeva le pressa sempre attente a poner in mal lumine le
situation italian. Nos pensa que ora nos ha plus angleses e minus
statouniteses. Evidentemente germanos e statouniteses ha problemas in lor
Pais e illes face minus le touristas in general. Assi nos expera que le
problemas passara, como sempre illos passava in Italia. Illos passa, non
solmente pro venir resolvite, quanto perque le tempore dilue omne problema e
le vita continua.
Un belle philosophia del viver, nonne?

Mario

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it