From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Dec 2001 17:33:01 +0100
From: Martijn Dekker <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Thursday, December 06, 2001 12:25 PM
Subject: Re: [INTERLNG] Experientias re le virus BadtransB

>Secundo un message de Rodrigo (via Ensjo) le 11 de octobre on pote
>evitar iste problemas per scriber le adresse 0000 in le adressario.
>
>Isto es un mytho, que infortunatemente es ben propagate inter
>usatores de internet, contribuente a un false senso de securitate. Le
>addition de adresses invalide al adressario de Outlook Express
>nullemente preveni le infection o propagation de viruses e-postal.

Io non sapeva que illo non es ver. Le message que io inviava al lista era
solmente un re-invio (con un traduction in interlingua) de un message que io
recipeva per un altere lista de posta. De facto, io es sempre multo caute
pro re-inviar messages (super toto si in le message on me demanda que io lo
face... ;-) ), proque isto es multe vices un medio pro diffunder cosas como
"virus hoaxes" (hypothetic virus que non es real, ma inventate per un
persona) e altere inventiones e, in plus, illo beneficia al "spammers", qui
multe vices pote obtener multe, multe, multe, multe, multe, etc., etc.
adresses de e-mail per iste methodo...

Rodrigo

**********
"Loli no ha seguido preguntando al respecto, y menos mal porque a mí cada
vez que me tocan el tema de los ejércitos me enciendo y empiezo a soltar
pestes contra el patriotismo y las banderas (para mí, que amo la paz
instintivamente, todas las banderas son nazis, y se me ponen los pelos de
punta cuando veo a alguien emocionado al escuchar un himno, porque el
siguiente paso es mirar con desprecio a alguien que se emociona escuchando
un himno que no es el tuyo; y del desprecio al odio hay sólo un par de
paradas). Es como esa pamplina de que para mantener la paz hace falta
armarse hasta los dientes; que yo sepa, ninguna ráfaga de ametralladora ha
resucitado a nadie, ningún misil ha aplacado el hambre a nadie o le ha
sanado de su enfermedad. Los militares dicen que los ejércitos son
necesarios para defenderse en las guerras que sus colegas han provocado."

Alejandro Cuevas: "La vida no es un auto sacramental"